Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GYIK - Gyakran ismételt kérdések

Szükséges-e a regisztráció a vásárláshoz?

Nem szükséges, de javasolt.
Vendégként is van lehetőség vásárolni, viszont ebben az esetben az adataidat nem tároljuk, így minden vásárlás alkalmával újra meg kell adnod az adataidat.
Regisztrált fiók esetében a folyamatban lévő és a már teljesített rendeléseket is meg tudod tekinteni, illetve tudod szerkeszteni adataidat.

Mi az ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége?

Telefonos ügyintézésre minden hétköznap 12-16 óra között van lehetőség a 06 20 989-3844 telefonszámon.

Mi az ügyfélszolgálat e-mail címe?

Kérdéseidet e-mailben is felteheted ügyfélszolgálatunk részére a marketmania@marketmania.hu címen.

Telefonon is leadható a megrendelés?

Alapvetően igen, azonban azt mindenképpen vedd figyelembe, hogy ebben az esetben csak az előreutalásos fizetési mód vehető igénybe.

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Webáruházunkban jelenleg online bankkártyás fizetéssel, a PayPal rendszerén keresztül, vagy pedig előre utalással tudod kiegyenlíteni a vásárlásod vételárát.

Miért nem lehet utánvéttel fizetni?

Az egyszerű válasz erre a kérdésre az, hogy azért mert nem gazdaságos sem vásárlói, sem üzleti szempontból.
Gondolj bele.
Az utánvétes vásárlás esetén az eladó a terméket berendeli, készletezi, tárolja, kiszállítja, ami mind-mind költség. Arról nem is beszélve, hogy amennyiben egy rendelés nem takar valós vásárlási szándékot (sajnos sok ilyen van), akkor ezek a költségek az eladón maradnak. Nem véletlen, hogy a legtöbb webáruház az utánvétes vásárlások során plusz költséget számít fel.
De van egy sokkal meggyőzőbb érv is. Az online bankkártyás vásárlás esetében nagyobb biztonságban vagy, hiszen adott esetben a pénzedet is hamarabb visszakapod, ha esetleg átverés áldozata lettél. 
Erről itt találsz egy érdékes cikket: https://simple.hu/utanvet-helyett-biztonsag-es-kenyelem/

Ok, nincs utánvétes vásárlási lehetőség, de honnan tudom, hogy valóban megkapom a rendelésemet a pénzemért?

Ez egy jogos kérdés, de erre is van válasz.
Nem könnyű döntés egy új, általunk még nem ismert webáruházban rányomni a fizetés gombra, és természetesen fontos a körültekintés.
Webáruházunk 2021 nyara óta működik, mint egyéni vállalkozás. Minden engedéllyel rendelkezünk, adataink lekérhető a hivatalos adatbázisokból.
Javasoljuk, hogy vásárlás előtt nézd meg az ÁSZF -et, amiben minden információt megtalálsz.

Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?

A termékek adatlapján minden esetben fel van tüntetve a várható szállítási idő.
Ez egyébként átlagosan 2-5 munkanap.
Webáruházunkat úgy alakítottuk ki, hogy minden esetben csak olyan termékek jelennek meg, amelyek raktáron vannak.

Mely szállítópartnerekkel áll kapcsolatba a MarketMánia?

GLS (csomagpont, és kiszállítás)
FoxPost (csomagautomata)
Packeta (csomagpont)

Külföldre is lehet kérni szállítást?

Sajnos külföldi kiszállításra még nincs lehetőség, de dolgozunk rajta.

Személyes átvételre is van lehetőség?

Alapvetően nincs, mivel vállalkozásunk nem rendelkezik üzlettel vagy átvételi ponttal.
Azonban előzetes egyeztetés után van lehetőség arra, hogy vállalkozásunk székhelyén (Budapest, XV. kerület) átadjuk Neked a rendelésed.

Tudom módosítani a már leadott rendelésemet?

Amennyiben a rendelés még feldolgozás alatt van, és nem került átadásra a kiszállítást végző partnerünk részére, úgy igen.
Ha módosításra van szükséged, vedd fel a kapcsolatot velünk.

Mikor díjmentes a házhozszállítás?

30 000 Ft kosárérték felett nem számítunk fel kiszállítási díjat.

Nem az van a csomagban, mint amit rendeltem, mi a teendő?

Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért.
Kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy korrigálni tudjuk a hibát.

Miért a Webshippy Magyarország logója van a csomagolás cimkéjén?

Webáruházunk logisztikai partnere a Webshippy Magyarország Kft.
Termékeink az ő raktárukban van tárolva, illetve a kiszállítást is Ők szervezik meg a futárszolgálatokkal.

Olyan termékeket is be tudtok szerezni, amit a webáruház felületén nem találok?

Beszállító partnereink hatalmas árukészlettel rendelkeznek, így nem kizárt.
Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és mindent megteszünk annak érdekében, hogy segíteni tudjunk.